17 sty 2020

Leaf socks


Będąc na Drutozlocie 2019 zakupiłam między innymi przepiękny motek  Malabrigo Sock w kolorze Lotus, do którego już od dawna wzdychałam na zdjęciach w sklepach internetowych ;-) Precel nabyłam na stoisku Woollala.com. Jest to ręcznie farbowana 100% wełna merino typu superwash, 100g/402m.
Te turkusy, róże, fiolety, borda - kolory idealnie wyglądały w motku. Rozmyślałam nad wzorem - najpierw chciałam zrobić jakieś kompletnie gładkie skarpetki, ale po przejrzeniu książki Japanese Knitting Stitch Bible od Hitomi Shida - znalazłam wzór listków, który wpadł mi w oko.
Chwyciłam za druty  i popłynęłam ;-)



Skarpetki robiłam od palców na drutach w rozmiarze 2,5mm z żyłką 80cm. Rozmiar skarpetek to 35-37. A poniżej sporo zdjęć :)


Dodatkowe informacje:
1. Blokery są zrobione  przez Wiedźma z Młyna ze sklejki lakierowanej;
2. Nie dziergam na blokerach, używam ich tylko do zdjęć, suszenia i nadawania kształtu; 
3. Wzór zaczerpnęłam z głowy ;-)
4. Uczyłam się dziergać skarpetki z tutoriali Intensywnie Kreatywnej - RAZEMPETKI oraz MGLISTE SKARPETKI;
5. Zamknięcie oczek robię tą metodą  :)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz