10 maj 2020

Torebka-plecak dla siostry


Spontanicznie całkiem niedawno zrobiłam dla siostry na urodziny taką torbę-plecak. Zainspirowana dziełem Joli Mazurek
Nieduża, nietuzinkowa, idealna, by wrzucić do auta, czy do wózka na spacer z dzieckiem. Do jej zrobienia użyłam dwóch kolorów T-shirt Yarn od Mila Druciarnia - pudrowy róż i malinowy. Torbę robiłam na szydełku sciegiem tkanym. Użyłam szydełka w rozmiarze 7. Doczepiłam chwościk dla ozdoby. Użyłam ściągacza do plecaków i łańcuszka, który obwinęłam przędzą.

A torebkę sfotografowałam na taboreciku, którego siedzisko obszydełkowałam wzorem camel stitch. Użyłam sznurka bawełnianego 7mm od Mili ;-)















1 komentarz:

  1. Ciekawe wykonanie:) Wyobraziłam sobie siebie z taką torbą, pozazdrościć siostrze :)
    Zastanawiam się czy dałoby się zrobić małą kieszonkę. W takich, hm, "otwartych" plecakach/torbach zawsze brakuje mi oddzielonego miejsca na drobniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń