21 lis 2016

Anielskie podkolanówki :)

Anielskie podkolanówki gotowe :) 
Włóczka Alize Superwash kolor 5745 - dostępna w świetnej cenie u MILA Druciarnia :) 75%/25% wełna/poliamid, 420m/100g. 
Włóczka - o ile na pierwszy rzut oka wydaje się nieco szorstka, to po praniu nabiera takiej miękkości, że aż ciężko uwierzyć, że to ta sama dzianinka :) 

Robiłam skarpetki od palców drutami KP na żyłce w rozmiarze 2,5. Rozmiar 36/37. Zrobione zostały na zamówienie, teraz jeszcze zaczynam robić drugie, dziecięce, w rozmiarze 31. Zdecydowałam się zrobić tył pięty ryżem - żeby pasowało do wzoru. Ogólnie pierwszą robiłam baaaardzo długo - przy łydce musiałam dużo pruć i kombinować, bo pierwszy raz robiłam podkolanówki. Druga poszła już zdecydowanie szybciej. Lubię takie wyzwania :) Wzór sama wykombinowałam :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz