3 lis 2017

Jesienne skarpetki 35-37

Choróbsko mnie dopadło i trzymało ostro, ale efektem siedzenia w domu są skarpetki wydziergane w 3,5 dnia! To mój rekord! Włóczka to Fabel Drops 205m/50g, 75/25% wełna/poliamid, druty 2,5, a na ściągacz 2. Ozdobione warkoczem. Robione na drutach z żyłką od palców. Rozmiar 35-37. Mała sesja zdjęciowa i na końcu kompilacja zdjęć z powstawania - robionych telefonem :) Proces powstawania moich dzianin i nie tylko możecie na bieżąco śledzić na moim INSTAGRAMIE  :)



























6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak robi sie od palców. Zreszta i tak jeszcze nigdy nie popełniłam skarpetek, ale chciałabym spróbować. Na drutach z żyłka metoda magic loop? W ogóle skarpetki to dla mnie magia :-))
    Wielki szacun, bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) poszukaj w necie tutorial RAZEMPETKI Intensywnoe Kreatywnej i w mig nauczysz się robić od palców.

      Usuń
  2. Poza tym widze, że kot pomaga mentalnie:-) Ja mam takie dwie pomocnice jedna spokojna, druga to wariatka :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też dwa:) Kot i Kotka, spokojne dziewięcioletnoe, u nas już 4 lata po adopcji. Najwierniejsi fani moich dzianin :)

      Usuń
  3. Skarpetki są śliczne i bardzo starannie zrobione.

    OdpowiedzUsuń