28 paź 2017

Beżowe skarpetki 38-40

Dłubałam, dłubałam i wydłubałam :) Kolejne prześliczne skarpetki z włóczki Drops Fabel (75%/25% wełna/poliamid, 105m/50g), niestety nie pamiętam numeru koloru, w aktualnej sprzedaży na stronie producenta już tego koloru nie ma. Na całość zużyłam 65g włóczki, czyli jeden motek i trochę z drugiego. Wzór bardzo podobny do TYCH oraz TYCH skarpetek :) Wyszły w rozmiarze 38-40, czyli na mnie nieco za duże, dlatego na zdjęciach nieco się marszczą. Cześć zdjęć robione przed praniem, część po praniu. Po praniu włóczka nabrała puszystości i miękkości, oczka ładnie się wyrównały i efekt jest przepiękny. Skarpetki wykonałam na drutach z żyłką 2,25 - robiłam je osobno tym razem, od palców. Na ściągacz użyłam drutów w rozmiarze 2. I kolejny raz zakończenie z TEGO filmiku, które jest chyba moim odkryciem roku ;-)



ZDJĘCIA ZROBIONE PRZED PRANIEM:












ZDJĘCIA ZROBIONE PO PRANIU:






NA DOKŁADKĘ MOJA KOTECZKA INECZKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz