26 lis 2017

Skarpetkomania! Męskie w rozmiarze 44

Kolejne skarpetki gotowe ;-) Tym razem dziergane na zamówienie do kompletu z TYMI :) Powstały na drutach z żyłką w rozmiarze 2,5. Zrobiłam je jak zawsze od palców. Dziergałam z włóczki Drops Delight w kolorze 04 (75/25% wełna/poliamid, 175m/50g). Rozmiar spory - 44. Na wierzchu delikatny wzór kwadracików z prawych i lewych oczek :) Mój R. został modelem, skarpetki jednak są na niego ciut za duże, bo nosi rozmiar 43. Nie udało mi się tez uchwycić dokładnie kolorów. Zaraz po ciemnym granacie jest piękny morski odcień, którego nie widać ani w zdjęciach zrobionych aparatem, ani dwoma różnymi telefonami. Jest to moja pierwsza przygoda z ta włóczką i jestem pozytywnie zaskoczona, jak pięknie pracuje po praniu. Zmiękła niebywale i nabrała puszystości. Na pewno do niej wrócę :)











2 komentarze: