2 maj 2020

Liliowa Pippa Dress

Oj, teraz coś przesłodkiego i prześlicznego Wam pokażę - wydziergałam całkiem niedawno prześliczną Pippa Dress dla siostrzenicy. Bawełna DMC Natura Just Cotton (100% bawełna) kolor 32 ze starych zapasów od MILA Druciarnia i Schachenmayr Summer Shine (85% bawełna, 6% wiskoza, 6% poliamid, 3% poliester) kolor 145.


Zużyłam prawie cały motek Summer Shine na górę i prawie całe dwa moteczki Just Cotton na dół. Dziergałam rozmiar na 12 miesięcy, dzięki wstążce sukienka posłuży być może już od teraz jeszcze przez ładne kilka miesięcy (siostrzenica jutro kończy 8 miesięcy).

Dziergałam na drutach 2,5mm i 3,5mm.
Wzór moim zdaniem rozpisany super, nie miałam żadnych problemów, pomimo, że to moja pierwsza w życiu sukienka.


Całość dopełniają drewniane guziczki z napisem "handmade for you".


Jestem zachwycona efektem <3









2 komentarze: