15 lip 2017

Chusta Kamienista Plaża

Urlop co prawda spędziliśmy w Zakopanem, ale chusta, która zaczęła powstawać w jego trakcie przypomina mi kamienistą plażę, tudzież Czarny Staw Gąsienicowy w Tatrach, który też okalają kamienie. Zrobiłam ją bez wzoru - od początku do końca była to czysta improwizacja :) Zaczęłam od zrobienia baktusa, po czym na jednym z jego boków nabrałam oczka i pojechałam w dół. Chusta zrobiona jest ze 100%:) wełny merino cieniutkiej (600m/50g) kupionej na OLX. Robiłam w 4 nitki na drutach 4. Pierwsza kombinacja to melanż mięty z turkusem, potem mięta z grafitem i na koniec sam grafit. Do tego pierwszy raz w życiu robione chwosty - jeszcze trochę brakuje im do ideału, ale i tak są urocze :) Chusta wyszła spora - ma ponad 200 cm rozpiętości i na środku około 65 cm wysokości (bez chwosta). Zdjęcia średnie - zachmurzone niebo dzisiaj, a do tego ciężko ogarniając takie rozmiary ;-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz