5 sty 2019

Cozy Powder Socks


Nowe, zrobione jeszcze w starym roku, moje osobiste skarpetki ;-) Dlaczego Cozy Powder? Ponieważ zrobione z włóczki Cozy Merino od DyeDyeDone w kolorze Perfect Powder :) Skarpetki w rozmiarze 36, krótkie - tak jak lubię, z ładnym wywinięciem, które już kiedyś zastosowałam w TYCH skarpetkach :) Wykonałam je na drutach w rozmiarze 2,5 KnitPro Carbonz z żyłką. Robione od palców, wzór mój autorski. Skarpetki są przeboskie, miękkie, puszyste, ciepłe. Nosiłam je już po domu, a nadal wyglądają, jak przed chwilą zdjęte z drutów :) Włóczka ma w składzie aż 85% wełny merynosów i 15% nylonu, a jej metraż to 400m w 100g. Na te urocze cudeńka zużyłam dokładnie 50g, czyli połowę motka. Włóczka oczywiście ręcznie farbowana, a zakupiona na Drutozlocie 2018. No cóż - nie zostało mi nic innego, jak wydziergać sobie z niej jeszcze jedne, może ażurowe? Ale to za jakiś czas, bo teraz powolutku powstają dwie pary prezentowe w innych kolorach. A poniżej moje osobiste, ukochane Cozy Powder Socks <3




Dodatkowe informacje:
1. Blokery zrobiłam sobie sama ze sklejki, są lakierowane i impregnowane; 
2. Nie dziergam na blokerach, używam ich tylko do zdjęć, suszenia i nadawania kształtu; 
3. Wzoru rozpisywać nie mam zamiaru; 
4. Uczyłam się dziergać skarpetki z tutoriali Intensywnie Kreatywnej - RAZEMPETKI oraz MGLISTE SKARPETKI;

5. Zamknięcie oczek robię tą metodą 






















2 komentarze:

  1. Wspaniałe! Ja zrobiłam dopiero jedną parę i to rok temu, ale w niedługim czasie zamierzam zrobić kolejne, właśnie takie krótsze ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, krótkie są wdzięczbe, bo mamy szybki efekt :)

      Usuń