27 sty 2019

Rainy sky socks


Pierwsze, co przyszło mi do głowy, kiedy zobaczyłam te cudowne kolory włóczki Socks 4ply od 7oczek.pl, to właśnie wiosenne, deszczowe niebo. Takie orzeźwiające, wróżące ocieplenie niebiesko-szare chmury, ostatni topniejący śnieg... Idąc za tą wizją wyczarowałam prześliczne skarpetki :) Wybaczcie, ale sesja zdjęciowa powstała jeszcze przed ich upraniem i właściwym zblokowaniem, przez co oczka jeszcze nie wyrównały się do końca. 
Wzór oczywiście  mój autorski z pięknie wyciągniętą i misternie wykonana piętą i ukochanymi plecionymi warkoczami. 
Pracowałam na moich ulubionych drutach KnitPro Carbonz (które w końcu znalazłam podczas porządków przedświątecznych) w rozmiarze 2,5, oczywiście na żyłce. Skarpetki robione są od palców i mają rozmiar 37-39. Włóczka  Sock 4ply to typowo skarpetkowa mieszanka 75% wełny superwash i 25% poliamidu. Jej długość to 400m/100g.

No i oczywiście oficjalnie przedstawiam mój wspaniały urodzinowy nabytek od niezwykle utalentowanej Anny Mazur-Orłowskiej z Wiedźma z Młyna - koniecznie zaglądnijcie do niej po wspaniałe  przydasie dla dziergających - blokery do skarpetek, rękawiczek, miarki dziewiarskie. Robione ze sklejki z różnymi wzorami i personalizacją. Ja zamówiłam trzy rozmiary - S (35-37), M(37-39) i L(39-42) i już czaję się na jeszcze XL(42-44). Miodzio!





Dodatkowe informacje:
1. Blokery są zrobione ze sklejki lakierowanej przez Wiedźma z Młyna;
2. Nie dziergam na blokerach, używam ich tylko do zdjęć, suszenia i nadawania kształtu; 
3. Wzoru rozpisywać nie mam zamiaru; 
4. Uczyłam się dziergać skarpetki z tutoriali Intensywnie Kreatywnej - RAZEMPETKI oraz MGLISTE SKARPETKI;
5. Zamknięcie oczek robię tą metodą 













3 komentarze:

  1. Skarpetki są cudowne, ale te blokery ... . Nie mogę oderwać od nich wzroku :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) blokery do zanówienia, podlinkowałam autorkę :)

      Usuń
  2. Piękne.Szkoda że nie umiem na 5-ciu drutach :)

    OdpowiedzUsuń