19 kwi 2019

Sunset Socks 37-38

Oj zerkałam na ten kolor Drops Delight, zerkałam nieraz! No i w końcu w marcowej promocji na włóczki skarpetkowe - między innymi te moteczki wpadły w moje ręce :)
Tak oto powstały skarpetki w pięknych barwach zachodu słońca.
Nie było łatwo, ale udało się zrobić dwie prawie identyczne, chociaż prawie cały motek przewinęłam, żeby dobrać taki sam układ kolorów, jak w pierwszej skarpetce. Wzór z głowy, taka nienachalna, efektowna zaplatanka :)
Skarpetki są w rozmiarze 37-38, mają ładnie wykończoną i wyciągniętą piętę, która świetnie trzyma się na nodze i nie ześlizguje. Włóczka do Drops Delight w kolorze 19, mieszanka 75% wełny i 25% poliamidu, o metrażu 175m/50g. Skarpetki dziergałam od palców, użyłam drutów w rozmiarze 2,5, z żyłką.

Dodatkowe informacje:
1. Blokery są zrobione  przez Wiedźma z Młyna ze sklejki lakierowanej;
2. Nie dziergam na blokerach, używam ich tylko do zdjęć, suszenia i nadawania kształtu; 
3. Uczyłam się dziergać skarpetki z tutoriali Intensywnie Kreatywnej - RAZEMPETKI oraz MGLISTE SKARPETKI;
4. Zamknięcie oczek robię tą metodą  :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz