27 maj 2019

Siatki na zakupy


Ostatnimi czasy bardzo mocny stał się wzór szydełkowej siatki/torby na codzienne zakupy. Bardzo prosty, robiony na bazie kwadratu - tutorial znajdziecie klikając TUTAJ.
Oczywiście i ja musiałam spróbować :) W dorobku mam już trzy takie siatki, każda dla kogoś ;-) Jeszcze mi brakuje takiej dla siebie ;-) 

Uważam, że jest to absolutny must have sezonu w naszym dziewiarskim światku:)
Moja pierwsza torba  powstała z połączenia sznurków Twist (17 jasny niebieski) i Makrama (19 turkus) od MILA Druciarnia - wyszła ładna, pokaźna, użyteczna. Użyłam szydełka w rozmiarze 5. Zużyłam około 1,75 motka, torba waży około 420 g. 


Druga to wersja bardzo elegancka, ciut większa niż poprzednia. Zrobiłam ją szerszą u podstawy i ku górze trochę zmniejszałam. Idealna do ręki, na ramię, czy do rowerowego koszyka - na codzienne sprawunki ;-) Do tego super metka z łapką kocią/psią.

Siatka zrobiona z Drops Cotton Light - mam nadzieję, że połączenie pół na pół bawełny z poliestrem doda torbie trwałości. Robiłam na szydełku 4. Kolory, których użyłam to 28 miodowy, 30 ciemny szary i 34 jasny jeans. Włóczki nabyte u MILA Druciarnia ;-)
Zużyłam trochę ponad 250 g na całość, więc torba jest zdecydowanie lżejsza, niż poprzednia ze sznurków Twist i Makrama.


Trzecia siatka bardzo delikatna, pastelowa, kobieca. Również zrobiona z  Drops Cotton Light na szydełku 4, w kolorach 25 liliowy, 27 mięta, 31 jasno szary. Również wszyta metka z kocią/psią łapką. Ma ciut dłuższe ucha niż poprzednia. Waży jakieś 230 g.

Torby są ekologiczne, wielorazowe - myślę, że to dobra alternatywa nie tylko dla zwykłych siatek z tworzyw sztucznych, ale też dla płóciennych toreb, które często po praniu wyglądają bardzo źle. Te wyszydełkowane przeze mnie można prać w pralce i prasować :)































2 komentarze:

  1. Świetne torby! Ja zrobiłam już około dziesięciu, ale jeszcze żadnej tym wzorem. Koniecznie muszę go wypróbować ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne torby, od dawna mi się taka marzy.Dziekuje za tutorial wreszcie sobie zrobię.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń