22 lip 2019

Karuzela dla siostrzenicy

Już nie mogę się doczekać, kiedy moja siostra urodzi córeczkę ;-) W trakcie tych oczekiwań powstała między innymi taka śliczna karuzela.
Kotki zrobiłam szydełkiem w rozmiarze 2,25 mm z włóczki DROPS ♥ You #9  - jest to 100% bawełna z recyklingu, którą bardzo polubiłam. Wzór na nie znalazłam TUTAJ.

Najbardziej zależało mi na tym, żeby zabawki zawieszone na karuzeli nie były efektowne tylko dla ludzi stojących z boku, bo często dziecko widzi same nogi lub pupy zwierzaków. W tym wypadku kotki spoglądają w dół :)
Wypełnienie maskotek to antyalergiczna bezpieczna dla dzieci KULKA SILIKONOWA, oraz w dodatku mają one BEZPIECZNE OCZY (duo), które są tak skonstruowane, że nie da się ich wyjąć, wygryźć, nie mogą same wypaść. Dodatkowo są to nowsze oczy, bo w odróżnieniu od innych - część kolorowa jest z kolorowego plastiku a nie malowana farbą, co zapewnia większą trwałość i estetykę produktu.
Kotki podwieszone są na skrawkach SZNURKA BAWEŁNIANEGO - wszystko łatwo można zdemontować, zamienić na inne maskotki itp. 
Na środku dodałam kolorowe kulki wykonane z tej samej włóczki na bazie GRZECHOTEK.

Wszystkie półprodukty wraz z samą BAZĄ DO KARUZELI, która jest mega stabilna, łatwa w demontażu i od razu wyposażona w pozytywkę - nabyłam oczywiście u MILA Druciarnia - można oszaleć, bo w sklepie jest naprawdę ogrom rzeczy do robienia zabawek dla dzieci :)


Poniżej trochę zdjęć, chociaż trudno uchwycić prawdziwe piękno tego prezentu. Na samym dole też filmik, niestety kolory wyszły na nim dość blado i zdecydowanie zdjęcia lepiej je oddają.

















2 komentarze:

  1. Wow, brak mi slow. Cudna karuzela. Ty to masz talent. Darek tez zachwycony. Twoja siostra to ma szczescie, taka uzdolniona siostra🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne :D Aż nabrałam ochoty aby zrobić córce, ale nie wiem czy dam radę ze wszystkim :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń