12 sie 2019

Kocyk najpiękniejszy na świecie :)

Dziś pokażę Wam jedną z najpiękniejszych rzeczy, jakie udało mi się w życiu swoim dotychczasowym wydziergać :)

Niedawno od krawcowej odebrałam podszyty już kocyk, który robiłam ponad 2 miesiące dzień w dzień po pracy i w każdej wolnej chwili.

Oniemiałam z wrażenia <3

Kocyk dziergany był od serca dla serca :) Dla siostrzenicy, która jeszcze siedzi w brzuchu u siostry <3

Włóczka, której użyłam to Drops Cotton Merino od MILA Druciarnia, ażur z książki Japanese Knitting Stitch Bible. Dziergałam na drutach w rozmiarze 3,5.
Włóczka świetnie nadaje się dla dzieci, jest całoroczna, o składzie 50% wełna merynosowa, 50% bawełna. Włókno typu superwash - można ją prać w pralce na programie delikatnym.

Rozmiar kocyka to około 70x90 cm, podszyty został 100% bawełną ekologicznie wybarwioną w delikatne wzory i kolorystycznie dobraną do włóczki.

Niesamowicie utalentowana krawcowa z Salonik Krawiecki U ANI zrobiła zgodnie z moimi sugestiami lamówkę po bokach i całość przepikowała w pionowe pasy - zgodnie ze wzorem. Nienagannie, równo, estetycznie, pięknie! Dziękuję <3

Wyszła nam całoroczna, bajeczna kocyko-kołderka.


Mam nadzieję, że wyrób ten będzie służył dłuuuugie lata i zostanie w rodzinie na pamiątkę <3
Na zdjęciach już całość w łóżeczku razem z wcześniej zrobionym misiem BINA THE  BEAR, oraz KARUZELĄ <3





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz