26 paź 2019

Pastelowe koszyczki na różności


Wydaje mi się, że koszyczki ze sznurka bawełnianego to zawsze dobry pomysł na prezenty. W różnych wielkościach, kolorach, wzorach. 

Wybór sznurków bawełnianych u MILA Druciarnia jest tak ogromny, że zawsze można wybrać kombinacje kolorystyczna pod obdarowywaną osobę. Ja najbardziej lubię robić je ze sznurka 3 mm

Do koszyczków poniżej użyłam też spodów ze sklejki - dostępnych w różnych rozmiarach. Na największy użyłam spodu owalnego 17 x 25 cm, na średni owalnego 10 x 15 cm, a malutki powstał ba bazie kwadratu 10 x 10 cm

Wybrałam połączenie koloru lawendowego, różowej perły oraz brudnego różu. Najważniejsze, że solenizantka zadowolona :) Na cały komplet zużyłam po około 50 m z każdego koloru.




Do zrobienia koszyczków użyłam szydełka z mojej ulubionej ostatnio serii Prym Ergonomics w rozmiarze 5 mm. Jeśli dziergałyście cokolwiek ze sznura, to różnica w robieniu zwykłym teflonowym szydełkiem, a tym Prymowym jest kolosalna! Nadgarstek męczy się o wiele mniej, ręka przy mniejszych projektach nie boli prawie wcale, przy większych zaczyna boleć o wiele wiele później, niż przy innych klasycznych szydełkach.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz