5 mar 2019

Broken Seed Stitch Socks po raz trzeci

Kolejne skarpetki powstały, powolutku dziergałam je już od jakiegoś czasu i udało się skończyć :) Aktualnie trwa Sockalicius - czyli DROPSowa promocja marcowa na włóczki skarpetkowe (aż 30% rabatu!), a ja do wydziergania swoich użyłam moteczka zakupionego na tej promocji... w zeszłym roku :)

Trzecie z rzędu zrobione na podstawie wzoru Broken Seed Stitch Socks. Oprócz skarpetek dziergałam tym wzorem też komin i czapki  - resztę można zobaczyć TUTAJ :)

Zmiksowałam dwie dość podobne kolorystycznie włóczki, na początku obawiałam się, że efekt będzie marny, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolona :)
Pierwsza nitka to ręcznie farbowana przez 7oczek.pl
Sock 4ply - typowo skarpetkowa mieszanka 75% wełny superwash i 25% poliamidu. Jej długość to 400m/100g. Piękne barwy deszczowego nieba :)
Druga nitka to "stary i lubiany" Drops Fabel long print w kolorze 918 szmaragdowym oczywiście od MILA druciarnia.  Jest to także 
typowo skarpetkowa mieszanka 75% wełny i 25% poliamidu. Jej długość to 205m/50g.


Skarpetki wydziergałam metodą magic loop na drutach w rozmiarze 2,5mm z żyłką. Robiłam je os palców. Rozmiar skarpet to 43-44. Piętę znów pokombinowałam na swój sposób i wyszła prześliczna. 




Dodatkowe informacje:
1. Blokery są zrobione ze sklejki lakierowanej przez Wiedźma z Młyna;
2. Nie dziergam na blokerach, używam ich tylko do zdjęć, suszenia i nadawania kształtu; 
3. Wzór to Broken Seed Stitch dostępny TUTAJ
4. Uczyłam się dziergać skarpetki z tutoriali Intensywnie Kreatywnej - RAZEMPETKI oraz MGLISTE SKARPETKI;
5. Zamknięcie oczek robię tą metodą  :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz