28 lis 2018

Chusta strzałka dla Sylwii :)

Morze prawych oczek, nowy ciekawy kształt, piękny układ kolorów i wyjątkowa miękkość włóczki - tak można opisać najnowszą chustę, którą wydziergałam dla koleżanki :) Zrobiłam ją z Drops Delight w kolorze 09 - niebywale miękka i puszysta mieszanka 75% wełny i 25% poliamidu. Świetnie nadaje się też na skarpetki, czego przykładem mogą być trzy wydziergane dotychczas przeze mnie z niej pary - JEDNE, DRUGIE, TRZECIE :) Włóczka jest bardzo delikatnie skręcona, przyjemna, ciepła i ma piekne kolory. Jej metraż to około 175m/50g. Do zrobienia chusty zużyłam 4,5 motka, robiłam ją z instrukcji znalezionej na YouTube. Niebywale prosty, a fajny i efektowny kształt. Chusta jest spora, jej najdłuższy bok mierzy około 230cm, dwa krótsze około 140cm i co najwazniejsze - zawładnęła juz sercem swojej nowej właścicielki :) Na zdjęciu widzicie również kwietnik makramowy, który sama zrobiłam sobie ze sznurka bawełnianego 5mm oczywiście od MILA Druciarnia :)













1 komentarz:

  1. Piękna :). Bardzo lubię chusty - strzałki, a także tą włóczkę. Nie miałam jeszcze tego koloru ale muszę to szybko nadrobić, bo jest fantastyczny. Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń