7 lis 2018

Komin dla mojego R. oraz jesienna damska czapka


Na początku roku zrobiłam dwa męskie kominy, które początkowo miały być dla mojego chłopaka, ale ostatecznie powędrowały na prezenty dla rodziny aż do pięknej Irlandii :) Jako, że robi się już chłodno - powstał kolejny komin, tym razem już na 100% dla mojego R :) Pojedynczy komin-tuba zrobiony został na drutach 4,5 z połączenia włóczek Drops Lima (65/35% wełna owcza/wełna alpaki, 100m/50g) w kolorze 0701 petrol oraz Drops Fabel w dwie nitki (75/25% wełna owcza/poliamid, 205m/50g) w kolorze 542 i kawałek w kolorze 340. Komin ma około 50 cm wysokości i jakieś 25-29 cm x 2 w odwodzie.



Drugą rzeczą, którą chciałam pokazać jest trzecia już czapka zrobiona wzorem Broken Seed Stitch. Powstała z dwóch włóczek - pierwszą jest również Drops Lima, (którą dostałam od znajomej, dla której robiłam ubranko na termofor) lecz w kolorze 0619, druga to Drops Big Delight (100% wełna, 100g/190m) w kolorze 14. Czapkę robiłam na okrągło na drutach w rozmiarze 4,5. Wyszła fajna z efektem ombre ;-) Dodatkowo zrobiłam bardzo fajny pompon przy pomocy zestawu do wyrobu pomponów :)












******************************************************
*****************************************
*************************








1 komentarz:

  1. Świetne! Włóczki Drops należą do moich ulubionych, cenię je za jakość i fajną kolorystykę. Zaintrygowałaś mnie tym wzorem, może też go wypróbuję ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń